donderdag 10 september 2015

Quilters halen hun hart op (Stentor / Newspaper)

Quilten en handwerk in het algemeen zijn bezig aan een come-back. Tientallen quilts zijn deze week in Deventer te zien. (Stentor, 10 september 2015)




 'Het is een passie en soort verslaving. Als je er eenmaal aan begint, stop je niet meer' Caroline Dijkerman (jammer dat ze in de krant mijn naam verkeerd gespeld hebben Dijkman in plaats van Dijkerman).


Hoop jullie allemaal weer te zien vandaag in de synagoge (10.00 - 17.00 uur). Gisteren weer veel bekenden ontmoet 'Het leven is een feestje'. En wil je een echte feedsack zien? Kom dan om 15.00 uur naar mijn Show-and-tell.

Newspaper
We made it to the local newspaper, with a big picture of the synagoge. Hope to see you all, come and admire the 'Dear Roses'. I had a fantastic day in the synagoge. Meeting lots and lots of quiltfriends.


Wij mochten de Dear Roses onthullen.

Ik heb ook één blokje bijgedragen ; ).
 

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Ik krijg er steeds meer zin in door alle foto's op blogs en FB die ik langs zie komen!

Nana's Quilts zei

I hope all your presentations go very well. I feel sure you will be a "big hit"! Very popular, Miss Antique Quilt Lady.
Knuffles.